30 Eylül 2007 Pazar

Samsun şehrinin marka yolculuğu

PROJENİN ÇIKIŞ NOKTALARI
Samsunluluk bilinci yerleştirilememiş,
Yerel markalar oluşmamış,
Doğa, tarih, sağlık, kültür ve jeopolitik potansiyelleri kullanılamıyor,
Kentte yaşayan çok farklı kesimlerden insanların etiketlerden arındırılmış Samsunluluk ortak paydasında kaynaştırılması gerekiyor.
Biz, Samsun’u bir ürün ya da hizmet gibi ele alıp bunun tanıtımını hedef alan bir yapı üzerine çalışmalarımızı kurduk.
Bu noktadan hareketle Samsun’un marka kimliğini, sahip olduğu tarihi ve coğrafi özelliklerini temel alarak modern dünyanın gerekleri ışığında oluşturacağız. Bu kimliği hedef kitlelere taşımak ve hedef kitlenin yaşamıyla özdeşleştirmek için yapılması gereken çalışmaları projenin tarafları olarak sizlerle işbirliği halinde gerçekleştireceğiz.
İşbirliğimizle, 40 yıl öncesinde Türkiye’nin ilk 10 şehrinden biri iken bugün 40’ıncı sıralara düşen, Samsun’u, yeniden hem bölge hem de Türkiye ekonomisine önemli oranda katkı verebilen bir şehir haline getirecektir.
AMAÇ
Samsun’un marka kimliğini kazanması için ihtiyaç duyulan argümanları oluşturduktan sonra hedef gruplara ulaştırarak, Samsun’u; turizm ve yatırım imkanlarıyla bilinen bir merkez haline gelmesini sağlamaktır.

Hiç yorum yok: